Auditívne zhodnotenie detí v predškolskom veku: Tímová práca
|
Druh adresy (o koho ide):
|
Príručka |
Jazyk:
|
SK |
Autor:
|
Gleason Deborah |
Vydavateľ:
|
Únia nevidiacich a slabozrakých Slovenska |
Zhrnutie:
|
Tento článok poskytuje prehľad audiologických termínov a typov porúch sluchu. Určený je najmä pre učiteľov detí v predškolskom veku s poruchami zraku. |
Rok:
|
1994 |
Dátum publikovania:
|
00//0000 |
Strany:
|
9 |
Zdroj:
|
Únia nevidiacich a slabozrakých Slovenska |
Text:
|
Informácie z tejto prirúčky by mali učiteľom detí v predškolskom veku s poruchou zraku pomôcť efektívnejšie spolupracovať s audiológmi pri plánovaní pre individuálne deti. Článok zároveň upozorňuje na dôležitosť sluchových zručností pre deti s poruchou zraku. Opisuje základné audiologické termíny, štruktúru ucha a všetko, čo s tým súvisí.
|
Kľúčové slová:
|
porucha zraku, predškolský vek, sluchové zručnosti, audiologické termíny, zvuk, intenzita, ucho, štruktúra ucha, zvukové vlny, strata sluchu, zhodnotenie auditívnej funkčnosti, reflexia, pozornosť, ostražitosť, lokalizácia, rozlišovanie, poznávanie, chápanie, audiometria na základe pozorovania správania, reakcia podmienenej orientácie, BOA, COR, audiometria pomocou hry, impedancia, tzmpanometria, testovanie strmienkového reflexu, SPAR, auditívne vyvolané potenciály
|
|