|
|
K integrácii
|
Druh adresy (o koho ide):
|
štúdia |
Jazyk:
|
SK |
Autor:
|
Jamieson Monika, Parlett Malcolm, Pocklington Keith |
Vydavateľ:
|
Únia nevidiacich a slabozrakých Slovenska |
Podtitul:
|
Štúdia o nevidiacich a slabozrakých deťoch umiestnených v bežných školách |
Rok:
|
1994 |
Štát:
|
Spojené štáty americké |
Dátum publikovania:
|
00//0000 |
Strany:
|
8 |
Zdroj:
|
Únia nevidiacich a slabozrakých Slovenska |
Text:
|
Materiál, ktorý sa zaoberá pozitívami a negatívami umiestnenia zrakovo postihnutých detí do bežnej školy. Úlohy dieťaťa, rodičov a školy v procese integrácie dieťaťa. Štúdia zisťuje, či sa dieťa s vážnym poškodením zraku môže asimilovať do bežnej školy a prospievať tam. Pohľad na všeobecné problémy, s ktorými sa deti stretávajú a spôsoby, ako s nimi zápasia. |
Kľúčové slová:
|
asimilácia, integrácia, zrakovo postihnuté deti, bežná škola, úloha školy, problémy detí, prijatie dieťaťa, dôsledky, vedľajšie účinky, špeciálne opatrenia, pomoc navyše, úspech integrovaného žiaka, informácie |
|
|
|