ReHis - Literatúra
rehis logo
Akcia: Rozšírené hľadanie Výsledok predchádzajúceho hľadania Všetky záznamy Tlačiť Pomocník

Auditívne zhodnotenie detí v predškolskom veku: Tímová práca

Druh adresy (o koho ide):

Príručka

Jazyk:

SK

Autor:

Gleason Deborah

Vydavateľ:

Únia nevidiacich a slabozrakých Slovenska

Zhrnutie:

Tento článok poskytuje prehľad audiologických termínov a typov porúch sluchu. Určený je najmä pre učiteľov detí v predškolskom veku s poruchami zraku.

Rok:

1994

Dátum publikovania:

00//0000

Strany:

9

Zdroj:

Únia nevidiacich a slabozrakých Slovenska

Text:

Informácie z tejto prirúčky by mali učiteľom detí v predškolskom veku s poruchou zraku pomôcť efektívnejšie spolupracovať s audiológmi pri plánovaní pre individuálne deti. Článok zároveň upozorňuje na dôležitosť sluchových zručností pre deti s poruchou zraku. Opisuje základné audiologické termíny, štruktúru ucha a všetko, čo s tým súvisí.

Kľúčové slová:

porucha zraku, predškolský vek, sluchové zručnosti, audiologické termíny, zvuk, intenzita, ucho, štruktúra ucha, zvukové vlny, strata sluchu, zhodnotenie auditívnej funkčnosti, reflexia, pozornosť, ostražitosť, lokalizácia, rozlišovanie, poznávanie, chápanie, audiometria na základe pozorovania správania, reakcia podmienenej orientácie, BOA, COR, audiometria pomocou hry, impedancia, tzmpanometria, testovanie strmienkového reflexu, SPAR, auditívne vyvolané potenciály